loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه کاظمیه: حاوی 100 دعا از امام هفتم موسی بن جعفر علیه السلام

ناشر سروش

مترجم سید محمدرضا غیاثی کرمانی

تحقیق و تنظیم کتاب سید محمدرضا غیاثی کرمانی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 154

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب صحیفه کاظمیه: حاوی 100 دعا از امام هفتم موسی بن جعفر علیه السلام، توسط سید محمدرضا غیاثی کرمانی گردآوری و ترجمه شده است. کتاب صحیفه کاظمیه در انتشارات سروش منتشر شده است.

دعا و نیایش مغز عبادت و عبادت متن عبودیت و عبودیت گوهری است که حقیقت آن ربوبیت است. امام موسی کاظم علیه السّلام که سال های زیادی را در سیاهچاله ها و زندان ها گذراندند، دعاها و دعوت های فراوان به سوی خدا داشته اند که با تاسف فقط اندکی از آنها به دست ما رسیده است.

محمدرضا غیاثی کرمانی در صحیفه کاظمیه، مجموعه یک صد دعا از ادعیه آن حضرت را از منابع گوناگون گردآوری و ترجمه کرده است که هر یک بابی است بر معرفت و راهی است بر حقیقت. در آیینه این دعاها می توان نکات اخلاقی، عرفانی، شریعت مدار، عدالت محور، اجتماعی، و فرهنگی را دید و بازشناخت و منبع بکری را برای طراحی آینده ای روشن به دست داد. در این دعاها نکاتی از مقولات سیاسی (همچون دعا برای نابودی ظلم) گرفته تا مقولات طبیعی (همچون دعا در هنگام وزیدن باد) تضمین شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما