loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساختار وجودی جامعه از منظر دین

مجموعه آثار «از نگاه المیزان» علامه سید محمدحسین طباطبایی (ره)

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 307

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31515 10003022
55,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب ساختار وجودی جامعه، مجموعه آراء و نظریات حضرت علامه از کتاب وزین المیزان در خصوص مباحث ساختاری جامعه است. حضرت علامه مطالب خود را با توجه به آیات کریمه قرآن از ابتدای تشکیل جامعه تا مقاصد نهایی آن و ارکانی که لازم است تا به آن مقاصد دست یافت به صورت مبسوط بیان کرده اند.
تنوع و تعدد عناوین مطرح شده که چینش آن توسط محققین مدرسه دانشجویی صورت گرفته تداعی کننده ساختاری کامل برای جامعه از دیدگاه دین است که ضرورت پژوهش های نظام سازانه در این زمینه را گوشزد می کند.

کتاب پیش رو از هفت فصل تحت این عناوین تشکیل شده است: اصول پیدایش اجتماع و پیکره جامعه، پیدایش برخی احکام در روابط اجتماعی، اسلام و هویت بخشی به زن به عنوان یکی از ارکان روابط، علت و چگونگی راهیابی دین به عرصه اجتماع، انسان و حرکت به سوی داشتن اجتماع بهتر، هدایت دینی و نبوت در کمال یابی انسان و جامعه، برخی قوانین مالی و دفاعی در حفظ کیان جامعه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما