loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح حرکت اسفار

ناشر حکمت

تحقیق و تنظیم کتاب مرتضی پویان

سخنران مهدی حائری یزدی

مقرّر پرویز پویان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 235

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر تقریرات درس حرکت اسفار از استاد «دکتر مهدی حائری یزدی» است که در تاریخ بیست و چهارم فروردین سال شصت و سه آغاز شده و در هفدهم دی ماه همان سال به اتمام رسیده است. استاد حائری یزدی یک دوره مباحث مهم حرکت از جلد سوم اسفار را هفته ای یک جلسه در انجمن حکمت و فلسفه تدریس کردند. ویژگی درس حرکت اسفار استاد این است که محدود به مباحث کتاب است و به ندرت و در صورت لزوم از مباحث کتاب خارج و به مسائل حاشیه ای پرداخته شده است.
استاد حائری یزدی یک دوره مباحث مهم حرکت از جلد سوم اسفار را هفته ای یک جلسه در انجمن حکمت و فلسفه تدریس کردند. این دروس از فصل دهم شروع و در فصل بیست و ششم به پایان رسیده است. البته فصول سیزدهم، هفدهم، بیست و دوم و بیست و سوم را که حسب ظاهر نزد ایشان مهم نبوده است، تدریس نکردند. ویژگی درس حرکت اسفار وی آن است که اختصار به متن و محدود به مباحث کتاب است و به ندرت و آن هم در صورت لزوم از مباحث کتاب خارج و به مسائل حاشیه ای پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما