loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه اخلاق: پژوهش در بنیان های زبانی، فطری، تجربی، نظری و دینی اخلاق

ناشر سروش

نویسنده سید محمدرضا مدرسی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 347

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31543 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علم اخلاق علم بررسی و تعیین ارزش اعمال انسانی برحسب اصولاخلاقی است. درباره وجدان انسان و مسئولیت او از لحاظ اعمالش نظریه های مختلفی در طی تاریخ اظهار شده است. کتاب فلسفه اخلاق که ویرایش و روزآمدشده کتاب فلسفه ارزش ها از همین نویسنده است بررسی و پژوهشی جامع از مسائل و مشکلات مطرح شده در فلسفه اخلاق در عصر حاضر است که از سرچشمة وحی و سخنان معصومان مدد جسته است و عمدتاً از دیدگاه فلسفه و کلام اسلامی و علم اصول تحقیق شده است. این پژوهش دیدگاه ها و مکاتب فیلسوفان و عالمان غربی را نیز مورد ملاحظه قرار داده و مطالبی را از آنان ارائه یا نقد کرده است. خواننده، با خواندن این کتاب، آگاهی کافی از مسائل اساسی فلسفة اخلاق پیدا خواهد کرد و با مهم ترین مکاتب اخلاقی به طور انتقادی آشنا خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما