loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فن تدوین فیلم

ناشر سروش

نویسنده کارل رایتس | گوین میلار

مترجم وازریک درساهاکیان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 517

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31550 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"فن تدوین فیلم" درسنامه کاربردی عالمانه ای است که زیر نظر کمیته منتخب "آکادمی فیلم بریتانیا" تألیف شده است و بخش اعظم آن نه درباره نظریه تدوین که نمونه ها و مثال های عملی فراوانی است که کارگردانان یا تدوین گران حرفه ای در کار خود با آنها روبه رو بوده اند و قدم به قدم با آزمون و خطا راه خود را هموار کرده اند.

این کتاب جامع، که درک مطالب و آموختن آموزه هایش به بیش از یکبار خواندن نیاز دارد، چهار قسمت و یک پیوست دارد: تاریخ تدوین (تدوین و سینمای صامت، تدوین و سینمای ناطق)؛ کار تدوین (فصل های پرتحرک و گفتگودار و کمدی و ...)؛ اصول تدوین (تدوین تصویر و صدا)؛ و سینمای دهه های پنجاه و شصت میلادی (پرده عریض، فیلم مستند، موج نو، سینمای شخصی دهه شصت). کتاب اگرچه قدیمی است و بیش از پنجاه سال از تألیف آن می گذرد، اصولی دارد که هنوز هم در سینما حاکم و کاربردی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما