loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارگردانی فیلم

ناشر سروش

مترجم گلی امامی

گردآورنده کتاب اریک شرمن

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31575 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر ترکیبی است از یک رشته سخنرانی که هفتاد و پنج کارگردان بین المللی در "مرکز مطالعات سینمایی پیشرفته وابسته به مؤسسه امریکایی فیلم" ایراد کرده اند. تدوین کننده، اریک شرمن، که فرزند وینسنت شرمن کارگردان معروف امریکایی است، مطالب این سخنرانی ها را برحسب موضوع تقسیم و طبقه بندی کرده است و در فصول یازده گانه کتاب جای داده است:1. کارگردان کیست؟ 2. فیلمنامه، سکه رایج کارگردان 3. تجهیز یک لشکر، 4. مشق سربازها تمرین، 5. نخستین اصول روش های فیلمبرداری، 6. در صحنه، 7. کارگردانی هنرپیشه ها، 8. مواد تصویری و کار با دوربین، 9. تدوین فیلم، 10. فیلم در مقام هنر، و 11. تماشای فیلم. همان گونه که از این مندرجات پیداست این اثر از ابتدایی ترین نکته های صنعت سینما شروع کرده و به نقطه انتهایی آن، یعنی تماشای فیلم، ختم کرده است و در نوع خود اثری منحصربه فرد است که با ترجمة روانِ گلی امامی ارزش افزوده نیز یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما