loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رایحه درمانی: کاربرد مواد معطر و جوهر گیاهان دارویی در پیشگیری و درمان بیماری ها

ناشر سفیر اردهال

نویسنده گرهالد لایبولد

مترجم آزیتا خلج امیرحسینی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 279

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نخستین توانایی که انسان برای شناخت پیرامون خویش از آن بهره جست، حس بویایی بود. ما به کمک این حس می توانیم رایحه های خوشایند و ناخوشایند را از یکدیگر تمیز دهیم.

حس بویایی از قدرت مند ترین حواسی است که انسان از آن بهره می جوید. متاسفانه امروز بر اثر تنفس هوای آلوده، گازهای سمی و رایحه های مصنوعی و شیمیایی از قدرت این استعدادمان کاسته شده است.

گوهر درمانی (آروماتراپی)، روش درمانی کهنی که دیگربار رایج شده، چاره مناسبی برای حل این مشکل است. به کمک رایحه درمانی می توانیم حس بویایی مان را بازسازی و روح و روان خود را تقویت کنیم.

قدرت درمانی گیاهان در روغن های معطرشان نهفته است.
گرهارد لایبولد، پزشک متخصص گیاه درمانی و یکی از مشهورترین نویسندگان طب گیاهی در این کتاب، تاریخچه ای از رایحه درمانی، ویژگی های درمانی، زمینه های به کارگیری و موارد مصرف روغن های معطر و جوهرها را گردآوری نموده است.
این کتاب به شیوه ای نگارش شده تا قابل استفاده برای همگان، هم چنین مرجعی ارزشمند برای متخصصین، پزشکان، درمانگران و دانشجویان باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما