loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تغذیه برای گروه های خونی: مباحثی پیرامون اثرات درمانی سنگ های قیمتی، انرژی درختان، رنگ و آب و هوا

ناشر سفیر اردهال

نویسنده ابوالقاسم متین

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 326

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در این کتاب ارزشمند با ویژگی های گروه خونی و توصیه های غذایی برای هر یک از گروه های خونی، اثرات گوناگون سنگهای قیمتی بر تسکین درد و درمان بیماریها، اثرات و مشکلات آب و هوا بر افراد و نیز درمان های طبیعی با رنگ ها و مزاج و طبع غذا و انسان به خوبی آشنا می شوید.

گروه خونی با تفاوت های تصور ناکردنی در شریان های خونی ما انسان ها، اندام ها یا عواملی خودمختار، چیره بر تمامی خواسته های ما هستند.
خون با صفتی که به خود می گیرد طبع آدمی را مشخص می کند مانند آدم خونسرد و یا خونگرم، صلح جو، و یا خونخوار است. هر خونی دارای شناسنامه ای و در خود رفع نیاز گروه خاصی است.
پژوهشگران بر این عقیده اند که عمر گروه خونی O از ۴۰ تا ۵۰ هزار سال قبل از میلاد آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. یعنی قدیمی ترین گروه خونی و قوی ترین انسانها هستند.
به طور ترکیبی می توان گفت:
افراد با گروه خونی O:
میراث خوار قدیمی ترین نوع بشر بر روی زمین هستند. این گروه به رأس زنجیره غذایی صعود کرده و نیرومند و بدن دارای قدرت دفاعی بالایی است. افراد با خواسته های بلندپروازانه و استوار و با اراده قوی و مقاوم هستند. این افراد به هر قیمت به اهداف خود نائل می شوند.
افرادبا گروه خونی A:
انسانهای مهاجر اولیه اند که بر پایه نیازها و نتایج بقا و وابسته به کشاورزی بوده و خود را منطبق و با مائده های طبیعی عصر خود سازگار ساخته اند. این گروه خونی زندگی در چهارچوب دسته جمعی را برای رفع حوائج خود ترجیح می دهند و با احساس مشترک برای بهبود وضع تلاش می کنند.
افراد با گروه خونی B:
این گروه نیروی سازگار در جهت ادامه زندگی در شرایط اقلیمی جدید،اختلاط با قومیتهای مختلف را دارا است. این گروه B دارای تعادل روحی و سیستم نیروی دفاعی بدن بوده و در شرایط غیر عادی نوسانات حفظ می کنند.
افراد با گروه خونی AB:
نسل ظریف و حساس بوده و به ندرت قادر به شباهت داشتن به گروه A است زیرا گروه A خصوصیات خشن روستایی دارد ولی رابطه خوب و مناسب با گروه B می تواند ایجاد کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما