loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماساژ رفلکسی پا

ناشر سفیر اردهال

نویسنده ماریانه اوهل

مترجم آزیتا خلج امیرحسینی

ویراستار سید جمال حیدری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 104

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

طب سنتی بر این اعتقاد است که بیماری نشان دهنده این است که ما از تعادل روحی و روانی خود خارج شده ایم که یکی از راه های به تعادل رساندن جسم و روح ماساژ است.
در بخش نخست آن به اساس ماساژ رفلکسی و نواحی بروز بازتاب های واکنش های غیرارادی موجود در کف پا پرداخته شده است و در بخش دوم کتاب ما با چگونگی انجام نوعی از ماساژی که پدیدآورنده آن خود نویسنده است، به طور کامل آشنا می شویم.

نویسنده اثر که معتقد است این روش درمانی بهترین راه برای تشخیص و مناسب ترین روش برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماریهاست، به گفته وی از طریق لمس و ماساژ نقاط مختلف دریافت انرژی در کف پاها، نیروهای خوددرمانی در بدن فعال شده و بدن با انرژی های موجود به مقابله و درمان بیماری ها می پردازد.
قابل ذکر است در این کتاب نویسنده متدهای درمانی را معرفی می کند که متخصصان و پزشکان و همچنین افراد عادی و غیر حرفه ای می توانند از آن بهره برده و به نتایج مطلوبی برسند.

از طریق لمس مناطق انتهایی تجمع سامانه های سیستم عصبی موجود در کف پا، متخصصان و درمانگران، تصویری کامل از وضعیت جسمانی فرد به دست میی آورند، تمامی عوارض و ناراحتی های ارگان های بدن از این طریق مشهود می شوند. در فراسوی آن نیز تمامی الگوهای منفی اندیشه و تفکر شخص آشکار میی شود.

لمس توده ای سفت و سخت در کف پا، مییتواند نشانگر تجمع سنگ های اسیدی ادرار و یا همچنین دیگر رسوبات معدنی در ارگان های بدن باشد. بیمار نسبت به لمس این نقاط سفت در کف پا حساسیت نشان می دهد و در بیشتر موارد، لمس این توده ها با تغییر رنگ موضعی، سرخی و حتی کبودی پوست کف پا همراه است. با حس این توده ها مییتوان به وجود رسوبات بزرگتری مانند سنگ های ادراری در مثانه پی برد. تورم، رایحه نامطبوع و یا هرگونه تغییرات فیزیکی پوست کف پا، از جمله پوسته پوسته و یا ترک خوردگی آن، نمایانگر اطلاعاتی درباره وضعیت سلامت فرد هستند.

کف پا نشانگر پرونده پزشکی فرد
تمامی بیماریهایی که ما از بدو تولد به آنها دچار شدیم و سیستم دفاعی بدن نتوانسته به طور کامل با آنها مقابله کند، نشانه هایی در قسمت های رفلکسی کف پا بروز میی دهند. نارسایی در عملکرد فعالیت ارگان های مهم بدن (کلیه ها، روده ، ریه ها و پوست) نیز موجب تجمع توده های سلولی در کف پا میی شوند.
به وسیله لمس مناطق انتهایی تجمع سامانه های سیستم عصبی در کف پا، می توان به انواع بیماری هایی که شخص از بدو تولد به آنها مبتلا شده است پی برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما