loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانستنیهای کاربردی برای زنان باردار: دستورالعمل های علمی و عملی برای قبل و بعد از زایمان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب در سیزده فصل، شامل اطلاعاتی درباره اهمیت استفاده از شیر مادر در تغذیه نوزادان و روش های تغذیه در دوران بارداری است .نگارنده در مقدمه کتاب اذعان داشته است" : باتوجه به نتایج و مطالعات و مشاهدات چشم گیر و فراوانی که در کشورهای مختلف و پیشرفته انجام شده، 2نکته حائز اهمیت است1 : برآورد نیازهای تغذیه ای کودکان به منظور رشد و تکامل مطلوب آنان در سنین مختلف، 2: پیش گیری از ابتلا به بیماری هایی که به عنوان بیماری های وابسته به تغذیه نام گرفته است و در سنین بالاتر بروز می کند .

"در این کتاب روش ها، مراحل و انواع تغذیه مادران باردار طی زمان بارداری و پس از آن تشریح می گردد .عناوین برخی فصل های کتاب بدین قرار است" : مراقبت های بهداشتی دوران بارداری و آمادگی برای شیردهی"، "خصوصیات و احتیاجات دوران نوزادی"، "چگونگی تغذیه نوزاد با شیر مادر"، "شیر مادر در ادیان مختلف و آموزش های اسلامی"، "مزایای تغذیه کودک با شیر مادر"، "مضرات تغذیه مصنوعی "و "باورهای درست در زمینه شیر مادر .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما