loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صابون های گیاهی دست ساز: روش های ساده ی پخت صابون برای همه

ناشر سفیر اردهال

نویسنده ملیندا کاس

مترجم محمد یمینی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 48

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب صابونهای گیاهی دست ساز کتابی است هنری با پایه و اصول دقیق علمی که بر مبنای خواص شیمیایی گیاهان دارویی تالیف گردیده است. صاون سازی هنری است که به دلایل بسیار از دیرباز مورد توجه اقوام و ملل گوناگون قرار داشته است. از عمده این دلایل می توان به این مطلب اشاره نمود که هنر ساخت صابون نه تنها از جنبه هنری و زیباشناختی برخوردار بوده، بلکه در زندگی روزمره ما نیز بسیار مفید و پراستفاده می باشد. از این روست که اقوام و ملل گوناگون از دیرباز در پی راههای تولید سریع، کم هزینه، آسان و موثر صابون بوده اند.

صابون سازی هنری است که از طریق آن می توانید صابونی منحصر به ویژگیهای پوست خود بسازید و این کتاب سعی دارد این کار را به صورت کاربردی و بدون اطناب و تفصیل بی دلیل آموزش دهد.
نکته مهم اینکه صابون های دست ساز آموزش داده شده در این کتاب عاری از مواد مضر و نگه دارنده می باشند.
این کتاب ابتدا به سراغ مسائل و نکات مهم در ساخت صابونهای دست ساز رفته و سعی کرده اشکالاتی که ممکن است در این مسیر پیش بیاید را متذکر گردد و در ادامه به بیان مختصری از خواص گیاهان مورد استفاده در صابونها پرداخته است.
بخش اصلی کتاب نیز معرفی صابون های مختلف است که مواد تشکیل دهنده آنها و روش ساخت شان تشریح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما