loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مروری بر گستره دعا پژوهی

ناشر حکمت سینا (سینا)

نویسنده حامد خانی (فرهنگ مهروش)

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 235

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31781 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربرگیرنده مطالعاتی پراکنده درباره دعا و دعاپژوهی، اعم از ترجمه و تألیف است که هر یک، از منظری پدیده دعا را در جوامع مختلف مورد بررسی قرار داده و کوشیده اند نگرشی کلان و کلی نسبت به آن ارائه کنند.
مؤلف در این کتاب بر آن است تا رابطه دعا را با دین، مذهب، قدرت سیاسی، فرهنگ، تقسیم کار اجتماعی، روان آدمی و مقولاتی از این دست واکاوی کند. وی در برخی موارد رویکردی دین شناسانه دارد و در برخی دیگر همان رویکردها را چونان ابزارهایی مفهومی برای مطالعه تاریخ دعا و ادبیات دعایی جهان اسلام به کار می گیرد.
هدف اصلی مهروش در کتاب "مروری بر گستره دعاپژوهی"، توجه دادن خوانندگان به اهمیت پژوهش در عرصه دعا و ایجاد پایه ای نظری برای مطالعه تاریخ دعاست حوزه ای که متأسفانه تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما