loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پروتکلهای دانشوران صهیون، برنامه عمل صهیونیسم جهانی

3.8 (8)

ناشر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی

نویسنده عجاج نویهض

مترجم حمیدرضا شیخی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 796

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این نوشته برای لذت بردن یا تفریح یا سرگرمی نیست، نه رمان است نه داستان و نه مجموعه ای از حکایات، بلکه این نوشته از آغاز تا انجام آن به یک موضوع مربوط میشود: پرده برداشتن ازیهودیت جهانی که ازجمله ابزارهای آن صهیونیسم وفراماسونری است.یهودیت جهانی نیرویی اهریمنی است در قالب یک سازمان سری اما درعین حال آشکار. او خود را به افعی تشبیه کرده است، که برای رسیدن به هدف خود یک برنامه 9 مرحله ای دارد. این برنامه از روزگار اسارت بابل، یعنی از24 -25 قرن پیش، آغاز می شود و زمان پایان آخرین مرحله آن، پایان قرن بیستم درفلسطین است. یهودیان این طور گمان میکنند! راز نیروی یهودیت جهانی در این است که میتواند دستگاههای خود را از دیده جهانیان پنهان نگه دارد وهمواره در اطراف خود مه غلیظی ایجاد کند تا جهان نتواند به ماهیت وحقیقت آن پی ببرد. کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون یکی از مهمترین اسناد شناخت صهیونیسم و یهودیت جهانی است که با مطالعه آن نگاه خوانده به سیاست جهانی دگرگون میشود.

باید تذکر داده شود که واژه پروتکل دارای چندین معنا ست مانند پیش نویس قرارداد یا معاهده و یا سند به مفهوم رسمی آن در بین دولتها که از سوی گروهی صاحب منصب به امضاء رسیده باشد. ولی در اینجا پروتکل به معنای تصمیمات ویا برنامه ها می باشد . کلمه دانشوران نیزهر چند به معنای شیوخ و رهبران دینی یهود است ولی معنای آن گسترده تر از یک مفهوم صرفا دینی است وامروزه متنفذین در سیاست و اقتصاد و صنعت، حزبهای مخفی، حرکتهای ویرانگر،کودتا وبرکنار کردن سلاطین، پیمان شکنی، نیرنگ بازی، آدم کشی، ترور، توطئه و... همه اینها را در برمیگیرد ودانشوران دراصل یک باند وگروه مخفی از بزرگان یهود است که در اثنای انقلاب فرانسه موجودیت مخفی خود را تجدید کرد.
و بالاخره واژه صهیون که نام تل یاتپه ای است در اورشلیم یا بیت المقدس در زمان یبو سیان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه زهرا محمدی

منم کتاب رو نیاز دارم دوستان تهیه کننده لطفا

7 آبان 1402

مرضیه جعفری

سلام یعنی جتی کتاب دیجیتالی هم موجود نیست؟ عجب چیزی!!

21 شهریور 1402

مرصاد محمدزاده

کِی کتاب رو موجود میکنید؟ خیلی منتظرش هستم ، هیچ جا پیدا نمی شه

7 مرداد 1399

کتاب چاپ تمام هست

حسنی

کتاب بسیار عالی هست حتما بخوانید. جایی پیدا نمی کنید این نکات.

12 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما