loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهترین مدیران چگونه مدیریت می کنند؟

ناشر سفیر اردهال

نویسنده برایان تریسی

مترجم جواد ثابت نژاد

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 240

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در معرفی کتاب می خوانیم: «مدیران با هوش و حرفه ای پیوسته در جست وجوی استراتژی های بسیار اثربخش اند تا بدون آن که در حلقه تئوری های خشک و مطالعات موردی و خسته کننده گرفتار شوند، به سطوح بالاتر مدیریت سوق پیدا کنند. به اعتقاد مولف، بزرگ ترین مدیران تجاری دنیا به این ایده صورت واقعی بخشیده اند، چون به نظر آنان بسیاری از روش های قابل تکرار و قابل سنجش در بازارهای قوی و ضعیف و شرایط اقتصادی خوب یا بد نتایج استثنایی به بار می آورند. «برایان تریسی» در کتاب «چگونه بهترین مدیرها مدیریت می کنند؟» هنر و دانش مدیریت تجاری را مانند استادان برجسته مدیریت به هفت مسوولیت اساسی تقسیم می کند.این اثر که مبتنی بر کار در بیش از هزار شرکت در 52 کشور است، بهترین اندیشه ها و مهارت های کاری که مدیران اجرایی و صاحبان شرکت ها برای کسب نتایج برجسته در بازارهای سخت در برابر رقابت شدید استفاده کرده اند را ارایه می کند.

در بخشی از کتاب با عنوان «ارتباط برقرار کنید» می خوانیم:

«عنصر کلیدی گزارش کردن مؤثر شامل زبانی است که استفاده می کنید. مردم در دو دسته بصری (70 درصد) و سمعی (30 درصد) هستند. آدم های بصری باید اطلاعات را به صورت مکتوب ببینند. اگر آن را نبینند، آن را به یاد نمی آورند یا این که به صورت نادرست به یاد می آورند. اگر چیزی را به فردی بصری بگویید، می پرسد: آیا آن را به صورت مکتوب دارید؟ آدم های سمعی دوست دارند حرف بزنند و اطلاعات را بشنوند. آنها علاقه ای به خواندن ندارند. اگر گزارش مکتوبی را به شخص سمعی بدهید، نگاهی به آن می اندازد و می پرسد: این نوشته چه می گوید؟
ابتدا مشخص کنید رئیس شما سمعی یا بصری است. از او بپرسید دوست دارد اطلاعات را به چه صورتی دریافت کند و بعد بر آن اساس گزارش دهید. از همکارها و کارکنان خود بپرسید دوست دارند اطلاعات را به چه صورت دریافت کنند و یقین حاصل کنید گزارش خود را به شکلی که آنها می توانند بفهمند آرایه کرده اید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما