loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه شناسی فناوری های پزشکی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده عباس محمدی اصل

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31875 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به تحلیل فناوری های پزشکی معاصر بر شکل گیری مجدد جریان زندگی آدمیان می پردازد.

آدمیان در عرصه تعاملات اجتماعی چون به رفع نیاز جنسی همت گمارند، چشم انتظار موالید هم خواهند بود. تولد ارگانیسم های رفتاری با میزان امید به زندگی معینی همراه است و این زندگی می تواند با سلامت و معلولیت و بیماری قرین باشد. در این صورت پیشگیری و مراقبت و درمان برای حفظ سلامت فرد و جامعه ضرورت می یابد تا آنها بتوانند نقش های خاص خویش را برآورند.
سلامت و بیماری پس علاوه بر پزشک و پرستاری و دارو و تجهیزات درمانی به تغذیه و ورزش و هوای سالم و معاینات ادواری هم نیازمند است و بدون امکانات اقتصادی و برنامه های سیاسی و آموزش اجتماعی و فرهنگ مدنی تعمیم نمی یابد. اگر نقش، وظیفه مثبت مورد انتظار از ارگانیسم رفتاری باشد؛ بیماری کارکرد منفی آن به شمار آمده و مبین اخلال در فعالیت های انسانی ـ اجتماعی بوده و تصویر ذهنی خاصی از تجربه زیسته ناخوشی به ارمغان می آورد.
چنین است که بخشی از بورکراسی و نیز برخی انجمن های داوطلبانه به رفع نیازهای بهداشتی جامعه ای همت می گمارند که خود نیز جزیی از آن به شمار می آیند. این فعالیت از یک سو به رشد آکادمیک علم پزشکی و از طرفی به اعتلای تجهیزات فناورانه وابسته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما