loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلوه ی اهل خراسان: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی

روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی

ناشر نسیم انقلاب

نویسنده حسینعلی جعفری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 328

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

«جلوه ی اهل خراسان» بیانگر شکوه حضور مردمانی سخت کوش و با محبّت در استقبال از رهبر معظّم انقلاب و با روایتی ناب از صحنه های ابراز ارادت و دلدادگی آن مردم است. داستان کتاب از لحظه ای آغاز می شود که نویسنده با خبردار شدن از سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به خراسان شمالی راهی بجنورد می شود و با مشاهده در و دیوار شهر و صحبت با مردم متوجه شور و اشتیاق آنها می شود.

سفرنامه با تکیه بر متن و بخصوص حاشیه های دیدار مقام معظّم رهبری با اقشار مختلف مردم، مسئولان، نخبگان، علما، روحانیون، دانشگاهیان و خانواده های شهدا و سفر به شهرهای اسفراین و شیروان پیگیری می شود و در نهایت با گزارشی از تشکیل جلسه هیأت دولت و مصوّبات آن برای استان در محضر ایشان، و بازگشت نویسنده به شهر خود پایان می یابد. از ویژگی های این کتاب بیان صادقانه و بی تکلّف وقایع این سفر بخصوص حضور معظّمٌ له در منزل شهدا است که به گونه ای لطیف خواننده را با خود همراه می کند و فضای واقعی و ملموسی را پیش روی او قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما