loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیدای گمنامی: زندگی نامه عرفانی و اخلاقی آیت الله سید حسین قاضی تبریزی برادرزاده آیت الله حاج میرزا علی آقا قاضی طباطبایی

4 (1)

ناشر شکوری

نویسنده محمد الوانساز خویی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 368

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب شیدای گمنامی به بیان زندگی نامه عالم ربانی و عارف سبحانی حضرت آیت الله سید حسین قاضی تبریزی می پردازد.

این کتاب در دو مقدمه و هفت فصل تنظیم شده است.
مقدمه اول به قلم سید محمد صادق قاضی طباطبائی فرزند مرحوم آیت الله سید حسین قاضی و دیگری به قلم مولف کتاب حاضر بیان گردیده است .
فصل اول کتاب، شجره نامه خاندان طباطبائی تبریزی را بیان و با توضیحاتی درباره نیای این عالم وارسته به بیان یادداشت های سید ابوالقاسم قاضی درباره پدرش می پردازد.
فصل دوم این کتاب درباره ولادت و تحصیلات، تالیفات و اجازات ایشان است و در ادامه با بیان یاداشت هائی از آقای قاضی به استخاره های ایشان و روضه هفتگی و در پایان به ازدواج و وفات ایشان می پردازد.
فصل سوم در بیان اسامی اساتید و شاگردان ایشان است؛ از برجسته ترین اساتید ایشان می توان به میرزا ابوالحسن انگجی، آقا ضیاء عراقی، شیخ احمد کاشف الغطاء، میرزا علی آقا قاضی، حاج آقا حسین قمی، شیخ عبدالکریم حائری، سید محمد حجت کوه کمری، اشاره نمود.
فصل چهارم از این کتاب به بیان خصوصیات اخلاقی ایشان در کلام دیگران می پردازد.
فصل پنجم دیده ها و شنیده های پسر از پدر نام یافته است. دراین فصل از زبان سید محمد صادق قاضی طباطبائی به نکات دقیق و ناگفته ای از زوایای گوناگون زندگی ایشان پی می بریم.
فصل ششم مصاحبه های است که مولف با افرادی چون سید مصطفی آرنگ، سید محمد الهی، آیت الله میرزا محسن دوزدوزانی و دیگرانی چند ترتیب داده و در این فصل آورده است.
فصل هفتم و پایانی این کتاب نیز حاوی تصاویر و اسناد مختلفی از زندگی آیت الله سید حسین قاضی طباطبائی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما