loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمایش ژاپنی؛ زنده هزار ساله

ناشر سروش

نویسنده سولانژ تیری

مترجم سهیلا نجم

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32288 10003022
3,500 3,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه را که مقالات چند تن از استادان دانشگاه و صاحب نظران نمایش ژاپنی را در بر می گیرد، خانم سولانژ تیری به مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه تئاتر ژاپن گردآوری و به زبان فرانسه منتشر کرده است. مقالات به شکلی چیده شده اند که ضمن طی روندی تاریخی از آئین های نمایشی تا تئاتر مدرن ژاپن، خواننده را به تدریج در حال وهوای خاص نمایش این سرزمین قرار می دهند و او را با ابعاد مختلف انواع نمایش کلاسیک و نوین ژاپنی آشنا می کنند.

ترجمه این کتاب گامی است در راه آشتی و آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان و جویند گان نمایش کشورمان با ارزش های اصیل یکی از جلوه های مهم نمایش شرقی که همواره مورد بهره برداری جمع بزرگی از کارگردانان و نظریه پردازان نمایش معاصر جهان قرار گرفته است و به اشکال مختلف به عنوان یک پدیده نمایشی غرب، بی هیچ کاوشی در اصل و مبدأ آن ناشناخته باقی مانده و الگوی بی شماری از صحنه های نمایشی شرق شده است. این مجموعه مقدماتی متنی چندوجهی در مورد نمایش ژاپنی در اختیار دانشجویان نمایش کشور می گذارد و انگیزه های لازم برای شناخت آن ها از این نوع نمایش را فراهم می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما