loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاربرد میکروفنها

ناشر سروش

نویسنده آلک نیسبت

مترجم محمدمهدی چرخنده

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32322 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به رغم آنچه در نگاه اول از عنوان کتاب " کاربرد میکروفن ها" برمی آید، مولف به دلیل تجربیات فراوانی که در گستره صدا و صدابرداری در سمت مدیر صدابرداری شبکه بی بی سی داشته است، هیچ نکته ای را از ابتدایی ترین مفاهیم فیزیکی تا پیچیده ترین نکات تکنیکی از نظر دور نداشته است. خواننده با نگاه اجمالی به سرفصل ها، مطالب و شکل های ساده و در عین حال بسیار گویای این کتاب را در می یابد که در برابر مجموعه ای پرمحتوا از مفاهیم اولیه فیزیک صوت و موارد کاربرد انواع میکروفن ها( از گفتگوی ساده تا ضبط سنگین ترین ارکسترها) و نیز نحوه اعمال توازن و پردازش های دیگر قرار دارد.

سیر منطقی مطالب این کتاب( از ساده ترین تا تخصصی ترین مفاهیم و کاربردها) نشان می دهد که مخاطبین آن می توانند طیف وسیعی از دست اندرکاران و یا علاقمندان عرصه صدا در تلویزیون، رادیو، سینما، تئاتر، ارتباطات و ... با هر زمینه ای از اطلاعات اولیه باشند. میکروفن ها و مهندسی صدا، طول موج، امواج فاز، تُنهای فرعی و هماهنگی ها، آکوستیک(صوت شناسی) موسیقی، میکروفن های دوسویه، اوج گیری صدای بم در میکروفن ها، میکروفن و نما، بوم ها و نورپردازی، توازن موسیقی، استودیو ی زنده موسیقی و غیره از جمله عناوین این کتاب است که نویسنده با دقت خاصی به تحلیل هر فصل پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما