loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندر احوالات ایران و ایرانیان: امین السلطان در سفر به اطراف و اکناف جهان

ناشر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران

تحقیق و تنظیم کتاب فرهاد رستمی

زیر نظر مختار حدیدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 136

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این مجموعه تصویری 134 صفحه ای ، بیش از 70 عکس بسیار با کیفیت و تاریخی را در بر می گیرد ، شاید بهتر باشد عکس های نفیس و منتشر نشده ی این مجموعه ی مصور را از حیث موضوع به دو بخش تقسیم کنیم ، بخش مهمی از تصاویر این مجلد ، بازتاب دهنده ی اتفاقات و ماجراهایی از اواخر تاریخ سلسله قاجار است ( از دوران میانسالی ناصر الدین شاه و روی کار آمدن مظفر الدین شاه تا بر تخت نشستن احمد شاه قاجار) و موضوعاتی چون شاهان ، دربار ، سران حکومتی ، مراسمات سلطنتی همچون عروسی ، عزا ،جشنها ، بدرقه و استقبال ها ، شکار و امثالهم مورد توجه است .

اما بخش مهم و اعظم دیگر این مجلد که عنوان کتاب نیز بدان اشاره دارد شامل تصاویر و عکس های جذابی از سفر های انفرادی امین السلطان ( از کارگزاران ارشد سلسله قاجار) و نیز عکس هایی از همراهی دربار و دو شاه فرنگ دوست قجری ( ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه) با وی در سفر به نقاط مختلف جهان است. ، عکس هایی که افراد نامبرده را در ممالکی چون چین ، ژاپن ، مکه ، صحرای حجاز، اتریش ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، مصر ، مجارستان ، لهستان و ... به قاب تصویر کشیده . عکس ها با یک تا چند جمله توضیح داده شده و شخصیت های حاضر در آن معرفی شده اند ، تمامی عکس ها با کیفیت بسیار عالی و در ورق گلاسه مرغوب به چاپ رسیده و برای علاقه مندان به تاریخ و هنرعکاسی می تواند مجموعه ای باشد نفیس و دوست داشتنی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما