loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قراردادها و نیرنگ ها (زندگی و سرنوشت حسین کامل)

ناشر سوره مهر

نویسنده علی الساقی

مترجم محمدحسین زوار کعبه

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3237 10003022
21,000 20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قراردادها و نیرنگ ها نوشته سرهنگ دوم ستاد علی الساقی درباره زندگی و سرنوشت حسین کامل محافظ صدام است ،کسی که باعث کشته شدن هزاران هزار ایرانی با سلاح شیمایی در جنگ ایران و عراق شده بود . حسین کامل از کودکی به شرارت و دزدین زبانزد بود و در ده سالگی عضو باند ترور منطقه و مسئول از سرراه برداشتن مخالفان و دشمنان قبایل می شود . در سن 16 سالگی فرصت طلایی به وی رو می کند و به عنوان محافظ وهمراه پدرزن و دایی صدام خیرالله طلفاح انتخاب می شود سپس با شایستگی هایی که از خود نشان می دهد توجه صدام حسین را به خود جلب می کند و بازوی راست صدام در اجرای طرح هایش می شود . حسین کامل برای از بین برداشتن مخالفان صدام به هر جنایتی متوسل می شود و سپس با مکر و حیله دل دختر صدامرا می رباید و با او ازدواج می کند . حسین کامل مرد هسته ای عراق می شود و در جریان جنگ ایران و عراق مسئول خرید پیشرفته ترین سلاح های هسته ای از امریکا می شود . حسین کامل سرانجام به جرم خیانت به کشور عراق به طرز فجیعی کشته می شود این کتاب سرگذشت کامل زندگی اوست . گزیده متن : حسین کامل در مورد معامله دیگری با یک شرکت آلمانی می گوید : نبردهای شدیدی بین عراق و ایران در جریان داشت . د رتاریخ نهم ژانویه و در جریان نبردهای کربلای پنج صدام خطر ایران را در چند قدمی احساس کرد ؛ به ویژه آنکه بصره بر اثر اصابت چندین گلوله خمپاره و توپ در استانه سقوط قرار گرفته بود . رئیس جمهور در گوشم نجواکرد که فورا به آلمان برو و برای ما سلاح هسته ای بیاور ...زمان قلع و قمع نیروهای ایرانی فرا رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما