loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و شرح جامع الوسیط فی اصول الفقه - جلد سوم

همراه با متن اعراب‌گذاری شده و ترجمه لغات نامانوس و مثال‌های کاربردی فقهی و حقوقی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32456 10003022
146,000 131,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد سوم از ترجمه و شرح جامع الوسیط فی اصول الفقه نوشته آیت االله جعفر سبحانی تبریزی است و با ترجمه حسین حقیقت پور، محمدحسن حائری یزدی و علی اکبری بابوکانی در انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است. کتاب ترجمه و شرح جامع الوسیط فی اصول الفقه، همراه با متن اعراب‌گذاری شده و ترجمه لغات نامانوس و مثال‌های کاربردی فقهی و حقوقی است.

در نگارش کتاب جلد سوم از ترجمه و شرح جامع الوسیط فی اصول الفقه نگارندگان با بهره گیری پیوسته از کتب سطح عالی اصول فقه، خصوصا آثار آیت الله العظمی سبحانی به ترجمه و تبیین کتاب قیم ایشان به نام الوسیط فی اصول الفقه پرداخته اند. مهمترین ویژگی اثر حاضر شرح آراء و دیدگاه های مولف با استفاده از آثار خود ایشان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما