loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای عادت دادن فرزند به کار در خانه

ناشر صابرین

نویسنده باری رانیان مک کلو | سوزان واکر مانسون

مترجم زهرا جعفری

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32526 10003022
53,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب نکته هایی برای والدین به منظور تربیت و عادت دادن فرزندان در مشارکت کارهای منزل آورده شده همچنین به مهارت های زندگی تا هجده سالگی اشاره گردیده است. افزون بر آن، درکتاب، مباحثی مانند تعیین اهداف و شناخت زمان یادگیری، جلسه های خانوادگی، تئوری های نهفته و ناگفته برای ایجاد بنیان اساسی و مستحکم خانوادگی، با هدف کمک به پرورش کودکان مستقل و مسئول، پیشنهاد می شود. به تصریح کتاب: "پژوهش روی 250 کودک، نشان داده که بیش از 97 درصد آنان احساس می کنند باید در کارهای خانه همکاری کنند.... آموختن کارهای مختلف خانه به کودکان، نتایج سودمند و امتیازهای زیادی در پی خواهد داشت، از جمله این که احساس احترام به خود و تعلق داشتن به خانواده را در آن ها تا حدود زیادی افزایش می دهد، باعث می شود که ایشان مهارت های لازم برای زندگی بزرگسالی در اجتماع را بیاموزند، الگوهای موفق در پرورش استقلال و اتکا به خود را در آنان ایجاد می کند و نیز کودکان انجام سریع و بهینه کار را می آموزند همچنین در آنان آگاهی بیشتری از ارزش اشیا و قدردانی بیشتری از تلاش های دیگران به وجود خواهد آمد".
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما