loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کودکان و رفتارهای اجتماعی

راه های تربیت بهتر کودکان و نوجوانان

ناشر موسسه نشر پنجره

نویسنده ماندانا سلحشور

مترجم ماندانا سلحشور

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 240

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

رفتارهای اجتماعی، مجموعه ی ارزش ها، دیدگاه ها، باورها و مفاهیم اخلاقی درباره ی «چگونه زندگی کردن» است. نگرش هایی که به ما می گویند کدام رفتار «درست» و کدام رفتار «نادرست» است. کدام کار «خوب» و کدام کار «بد» است. چه چیزی «مهم است»، چه چیزی «مهم نیست». همه ی ما به ارزش ها و باورهایمان وابسته ایم؛ زیرا بر اندیشه ها، ایده ها، رفتارها، هدف ها و آرمان هایمان تأثیری مستقیم دارند. در حقیقت، مهم ترین هدف ما پدر و مادران از آموزش رفتارهای اجتماعی به کودکان و نوجوانانمان این است که فرزندانمان را با جنبه های انسانی وجود خود آشنا سازیم. ما می خواهیم کودکان و نوجوانانمان، خود را از دریچه ی چشم دیگران ببینند و دیگران را بخشی از خود بدانند.

در این کتاب با مفاهیم زیر به همراه بیانی روشن برای والدین و آوردن جملاتی کوتاه برای روشن تر شدن مطلب، آشنا می شویم:
همدلی، سودمندی، انصاف، بردباری، مهربانی، شهامت، صداقت، شوخ طبعی، احترام، مسئولیت، ادب، صلح جویی، انضباط، همکاری، شکیبایی، استقلال، وفاداری، انگیزه، خودساخته بودن، آینده نگری.
علاوه بر تعریف این مفاهیم با شیوه یا شیوه های آموزش آن ها به فرزندان نیز آشنا خواهیم شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما