loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فرماندهان 11: مهاجر مهربان - بر اساس زندگی شهید اسماعیل دقایقی

ناشر سوره مهر | نشر شاهد

نویسنده محسن مطلق

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3253 10003022
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مهاجر مهربان جلد یازدهم قصه فرماندهان است. این کتاب بر اساس زندگی شهید اسماعیل دقایقی به قلم محسن مطلق نوشته شده است و در انتشارات سوره مهر و شاهد به چاپ رسیده است.

کتاب مهاجر مهربان شامل خاطراتی از زندگی نامه شهید اسماعیل دقایقی فرمانده تیپ 9 بدر می باشد که در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. کتاب مهاجر مهربان شامل 17 بخش است که محتوای آن عبارت است از:
ماجرای فعالیتهای قبل از انقلاب و تلاش برای انفجار و از بین بردن مجسمه رضا شاه، دستگیری توسط ساواک، دوران دانشگاه، خاطراتی از دوران جبهه و دفاع مقدس و آزادسازی روستای فکه، بنیان نهادن تیپ 9 بدر به وسیله شهید دقایقی که متشکل از عراقیهای تواب و مجاهدی بود که قصد همکاری با ایران را داشتند، در پایان نیز روزهای واپسین و نحوه به شهادت رسیدنش در اطراف شهر بصره اشاره شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما