loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وظایف کارگردان در تئاتر

ناشر سروش

نویسنده هیو موریسون

مترجم حسن پارسایی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 238

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32543 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر اهمیت نظریه و عمل را در اجرای نمایشنامه نشان می دهد و عوامل ضروری کارگردانی و ایفای نقش را از نخستین مراحل تا مرحله اجرای نمایش بررسی می کند. در کنار ارائه دستورهای عملی لازم درباره عوامل صحنه، از جمله صحنه آرائی و نورپردازی، توجه هوشمندانه ای به شیوه انتخاب بازیگران و درک نمایشنامه شده است. مهم تر ازهمه، رابطه کارگردان با بازیگران در مراحل گوناگون آماده سازی و اجرای نمایش، همگام با بررسی شگردهای بازیگری، سبک، معیار و تجربه بررسی شده است. گزیده ای از قسمت های گوناگون نمایشنامه های مختلف نیز که قابل بحث و بررسی بوده اند در کتاب آمده است. هیو موریسن، کارگردان بسیار باتجربه ای است و کتابی تألیف کرده است که به گفتة "نشریة نمایش": ماهرانه و به طرزی موجز و روشن نوشته شده است و به همة زمینه ها و جزئیات کار کارگردان می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما