loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاهنامه ابوالقاسم فردوسی (دوره نه جلدی)

ویراست سوم

ناشر سروش

تصحیح و تعلیق محمد نوری عثمانوف | رستم موسی علی اف

زیر نظر مهدی قریب

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 8679

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شاهنامه حماسه ای منظوم در بحر متقارب در قالب مثنوی، یکی از بزرگ ترین و برجسته ترین حماسه های جهان است که سرایش آن سی سال به طول انجامید. شاهنامه عظیم ترین یادگار شعر و ادبیات ایران، حماسه ای است که اساطیر و داستان های ملی و تاریخی ایران را از ابتداء تا فتح ایران توسط اعراب در بر می گیرد. شاهنامه در سه بخش اسطوره ای، پهلوانی و تاریخی سروده شده است. فردوسی با نظم شاهنامه احیاگر زبان پارسی خوانده شد. نشر شاهنامه و شهرت آن در ایران و جهان مایه نهضت بزرگی در ایجاد منظومه های حماسی دیگر شد. فردوسی افکار، احساسات، آرزوها و مقاصد مردمی جمع آمده در شاهنامه را به شکل عالی هنری در اشعار خود منعکس ساخته است.

این مجموعه 9 جلدی، ویرایش سوم شاهنامه مشهور به شاهنامه مسکو، حاصل تلاش بنیاد شاهنامه فردوسی و دانشگاه خاورشناسی مسکو، است که اینک به همت انتشارات سروش برای اولین بار در اختیار علاقه مندان زبان و ادب فارسی و شاهنامه شناسان قرار می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا منتقمی

باسلام
هر 9 جلد فرستاده میشود و اینکه هر جلد دارای چند صفحه میباشد

10 شهریور 1400

باسلام. بله. هر نه جلد ارسال می شود . تعداد صفحات هر جلد 800 تا 1000 صفحه هست.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما