loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرگذشت قرن بیستم: وصیت نامه فلسفی روژه گارودی

ناشر سروش

نویسنده روژه گارودی

مترجم افضل وثوقی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 325

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر بازنگری خط سیر یک قرن حوادث و حرکت اندیشه سیاسی و اجتماعی در فضای غرب است که به صورتی نقادانه نوشته شده است. گارودی با تعمق در واقعیات تاریخی، نابسامانی های تفکر ماتریالیستی و عملکرد منافقانه قبله سوسیالیسم، از خواب غفلت ده ها ساله بیدار می شود و با نوشته های بی شمارخود خفتگان دیگر عصر خود را بیدار می کند. او با شعار نه مارکس و نه مسیح راه تازه ای در اسلام می یابد و با شعف و احساس تازه را از رهایی، زندگی فکری نوینی را آغاز می کند و بی هیچ هراسی به کمونیسم و کاپیتالیسم و صهیونیسم و هر نظام فکری دور از عقل و فطرت و عدالت می تازد و تبعات آن را به جان می خرد.

این اثر بررسی عوالم فکری سدة بیستم است سده ای که به قول گارودی به اندازه بیش از پنج هزار سال تاریخ گذشته اش شاهد حوادث و تغییرات و ماجراها بوده است. "پیام کتاب مقدس"،"جدایی مغرب زمین"، "فلسفة غرب در قرن بیستم"، "جهش ها در قرن بیستم"، "سنت ابراهیمی، مارکس و عوامل معنوی"، "پیام اسلام؛ معنویت و امت" سرفصل های کتاب حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما