loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشانه شناسی لباس تئاتر

ناشر سروش

نویسنده مرضیه صفری نژاد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32647 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر نقش لباس و طراح لباس را به منزلة گزینشگر، سازمان دهنده، ترکیب کننده و وحدت دهنده نشانه های دیداری بررسی می کند و با یافتن ارتباط بین نحوه گزینش، توزیع، تأکید و ارزشگذاری نشانه های منفرد یا نظام های نشانه ای دیداری، با فرایند تشکیل و معنایابی مفهومی، سعی در ارائه راهکارهای مناسبی برای کنترل دریافت تماشاگران دارد. به همین منظور لباس ها در اجرای چهار اثر شکسپیر، یعنی هملت، شاه لیر، مکبث و اتللو نشانه شناسی شده اند. نشانه لباس، لباس و رمزگان، لباس و ترکیب صحنه، لباس و خوانش اجرا، لباس و بازنمایی، ارتباط های لباس و دیگر عناصر اجرا، لباس و چیدمان عوامل اجرا، لباس و تماشاگران به منزلة دلالت کننده، لباس و متن اجرایی، لباس و فضاهای نامتعین، لباس و نشانه شناسی اجرای صحنه ای، تماشاگر و تشکیل مفهوم و بررسی مورد چهار نمایشنامه از جمله عناوین این اثر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما