loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلفیه بدعت یا مذهب؛ نقدی بر مبانی وهابیت

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

ایـن کـتـاب در بـردارنـده هیچ نقدی درباره آرا و اندیشه هایی که سلفیه بدانها شناخته می شوند نیست , همچنان که نه تایید این گروه را در بردارد و نه رد آن را.
آنـچه در این کتاب آمده چیزی با اهمیت تر از این است , کتاب این پرسش را مطرح می کند: بدعت نـهادن یک چهارچوب تازه برای یک گروه نوخاسته در متن امت اسلامی واحد, یعنی همان که از آغازین روزهای عصر سلف به نام اهل سنت و جماعت شناخته می شده است چه حکمی دارد؟ بدعت نهادن , این چهارچوب تازه برای این گروه نوخاسته چه حکمی دارد و چه آثاری را در جهان اسلام و در زمینه دعوت اسلامی برجای می نهد؟ و اگر بخواهیم عصر سلف را چراغی فرا راه خود بداریم , آیا در این عصر چیزی خواهیم یافت که بدعت نهادن این لقب برای یک مذهب اسلامی تازه را کـه تـنـهـا حـق را در باورهای خود و باطل را دردیدگاه ها و آرای دیگران خلاصه می کند روا بشمرد.

این اثر از سه بخش تشکیل شده است.
بخش اول: عوامل پیدایش قانون علمی شناخت و آشنایی با مختصری با آن
بخش دوم: مصادیق عملی از قانون جامع
بخش سوم: سلفیه به عنوان یک مذهب بدعتی است که با پیروی از سلف سازگاری ندارد

ایـن کـتـاب در بـردارنـده هیچ نقدی درباره آرا و اندیشه هایی که سلفیه بدانها شناخته می شوند نیست , همچنان که نه تایید این گروه را در بردارد و نه رد آن را.
آنـچه در این کتاب آمده چیزی با اهمیت تر از این است , کتاب این پرسش را مطرح می کند: بدعت نـهادن یک چهارچوب تازه برای یک گروه نوخاسته در متن امت اسلامی واحد, یعنی همان که از آغازین روزهای عصر سلف به نام اهل سنت و جماعت شناخته می شده است چه حکمی دارد؟ بدعت نهادن , این چهارچوب تازه برای این گروه نوخاسته چه حکمی دارد و چه آثاری را در جهان اسلام و در زمینه دعوت اسلامی برجای می نهد؟ و اگر بخواهیم عصر سلف را چراغی فرا راه خود بداریم , آیا در این عصر چیزی خواهیم یافت که بدعت نهادن این لقب برای یک مذهب اسلامی تازه را کـه تـنـهـا حـق را در باورهای خود و باطل را دردیدگاهها و آرای دیگران خلاصه می کند روا بشمرد.
این اثر از سه بخش تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما