loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسنامه مختصر لیبرالیسم کلاسیک و نئولیبرالیسم

از مجموعه کتب صدایی دیگر 9

ناشر خبرگزاری تسنیم

نویسنده شهریار زرشناس

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 162

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

هدف از نگارش کتاب حاضر، ارائه تعریف و توضیح کوتاهی درباره دو ایدئولوژی اصلی استکبار غرب مدرن، یعنی «لیبرالیسم کلاسیک» و «نئولیبرالیسم» است و چون هدف نویسنده آشنا سازی مخاطب جوان با این تعابیر و واژه ها بوده است، کوشیده شده تا از آوردن نقل های مختلف و متعدد یا پرداختن به مباحث فنی پیچیده و جانبی خودداری شود. مؤلف در بین بحث ها با قرار دادن «یک نکته آموزشی» کوشیده تا از طریق برجسته کردن نکات مهم، توجه مخاطب را به فراگیری آن ها جلب کند.
کتاب پیش رو، در نه درس تحت این عناوین سامان یافته است: درباره ماهیت ایدئولوژی های مدرن - درباره بلوک ایدئولوژی های لیبرالیسم دموکراسی - لیبرالیسم کلاسیک، نخستین ظهور ایدئولوژیک غرب مدرن - انسان مدرن و اقتصاد مدرن - بنیادهای فلسفی ایدئولوژی لیبرالیسم - ویژگی های لیبرالیسم - زمینه های ظهور ایدئولوژی نئولیبرالیسم - نئولیبرال ها چه اهدافی را دنبال می کنند؟ - ویژگی های ایدئولوژی نئولیبرالیسم
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما