loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دین و اقتصاد (مجموعه مقالات)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

مترجم محمدمهدی عسکری | مرتضی درخشان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 388

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32874 10003022
194,000 174,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر ترجمه هشت مقاله از صاحب نظران در زمینه رابطه دین و اقتصاد می باشد و به منظور مطالعه و بررسی رابطه دین و اقتصاد و مباحث مرتبط با رابطه علم و دین در جامعه اسلامی، نگاشته شده است.
مؤلف در بخشی از این کتاب می نویسد: تبیین و تدوین برنامه جامعه اقتصادی بر پایه اسلام و همچنین تولید علم اقتصاد اسلامی، نیازمند تبیین این رابطه بسیار مهم است؛ پس بررسی دیدگاه های متفاوت نسبت به تعریف، تبیین و نتایج ارتباط بین دین و اقتصاد، از جمله مهم ترین پیش نیازها برای توسعه ایرانی ـ اسلامی و تدوین اقتصاد اسلامی خواهد بود.

کتاب پیش رو در هشت فصل تنظیم شده که عناوین آن ها عبارتند از: مقدمه ای بر اقتصاد دین - دین و اقتصاد - برابری و تعادل: رابطه بین الهیات و علم اقتصاد - اقتصاد مسیحی - علم اقتصاد الهی - سرمایه معنوی: مقدمه و مرور ادبیات - دین و رشد اقتصادی در بین کشورها - مبانی نهان طبیعی و الهی در تألیفات آدام اسمیت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما