loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دین و نظریه اجتماعی: رهیافت سازنده گرایی اجتماعی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده جیمز. ای. بکفورد

مترجم مسعود آریایی نیا

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 364

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32877 10003022
182,000 163,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگارنده در کتاب حاضر دین مسیحیت را از منظر سازنده گرایی اجتماعی بررسی کرده است و با تأمل در رویکردهای افراطی که یا امر اجتماعی را در تحلیل نهادی به زبان و گفتمان فرو می کاهند یا خلق معنا را محصول ضروری کنش ها، واکنش ها و تعاملات بی شمار انسانی به شمار می آورند، تعریف و موضع بینابینی از سازنده گرایی اختیار کرده است و با توجه به آگاهی های قطعی درباره پیامدهای سازنده و مخرب تعاملات اجتماعی، فرآیندها و جریان هایی را تحلیل کرده است که به وسیله آنها معنای دین مسیحیت در شرایط متفاوت و مختلف، درک، متحول، طرح، صورت بندی مجدد شده و مورد شک و چالش قرار گرفته است. وی نظریه های خویش را در قالب شش فصل با این عنوان، بیان کرده است: رهیافت سازنده گرایی اجتماعی؛ دنیوی سازی؛ تذبذب کثرت گرایی دینی؛ جهانی شدن و دین؛ نظریه اجتماعی و جنبش های دینی و ساختن دین، خود و جامعه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما