loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتگوهای پس از انقلاب: گفتگوهای فکری تخصصی ... و گفتگوهای کوتاه ...

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32885 10003022
106,000 95,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخش اول این کتاب به برجسته ترین رخداد در جهان عرب یعنی «بهار عربی» اختصاص دارد. بخش دوم به گفتگوهای کوتاهی اختصاص دارد که در آن ها سؤالاتی به شکل گفتگو از تعدادی از شخصیت های مختلف دارای تخصص ها و پیشینه های فکری گوناگون در کشورهای مختلف پرسیده شد و خواننده می تواند از این رهگذر مقایسه ای را میان شیوه های تفکر پاسخ دهندگان به این سؤالات و پاسخ هایی که گاهی مشابه هم و گاهی مخالف هم است، انجام دهد؛ به گونه ای که در این موضوعات ممکن است مسائلی را کشف کنید که هم چنان نیاز به گفتگو، بررسی و نظریه پردازی بیشتری دارد.
از آنجه که موضوع این مجموعه گفتگوها «بهار عربی» می باشد، چهار سؤالی که در این گفتگوهای کوتاه درباره این موضوع مطرح شده است، عبارتند از: چه عاملی موجب شکل گیری این انقلاب ها شد؟ چه چیزهایی در این انقلاب ها بیشتر جلب توجه می کند؟ نگرانی ها چیست؟ پیشنهاد یا نگاه آینده نگر چیست؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما