loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرزهای نو در ارتباطات بین الملل

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

مترجم حسن بشیر

گردآورنده کتاب مهدی سمتی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 576

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32933 10003022
288,000 259,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارتباطات بین الملل، یک حوزه وسیع مطالعاتی است که هنوز نه تنها نتوانسته به نظریات مشخصی دست یابد، بلکه حتی فراتر از آن، شناسایی دقیق موضوع های مرتبط با آن نیز، به علت گستردگی فراوان، با مشکلات جدی روبه رو است. این مساله نه تنها از اهمیت و حساسیت این حوزه مطالعاتی نمی کاهد، بلکه آن را به مثابه یکی از مهم ترین حوزه های مطالعاتی که نیازمند پژوهش ها و بررسی های بسیار زیادتر و عمیق تر است، مطرح می کند. نگارنده کتاب حاضر، مسایل گوناگون و جدیدی در این حوزه مطالعاتی را بررسی کرده است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: بررسی مدل چهار نظریه مطبوعات، تبارشناسی انتقادی ارتباطات توسعه و تغییرات اجتماعی، دولت ـ ملت در دوران پسااستعماری، بیماری ایدز و ارتباطات بهداشتی، تروریسم و روابط بین الملل، رخدادهای خارق العاده رسانه ای، جنگ و رسانه های ضدجنگ، چندگانگی فرهنگی، اینترنت و سازمان های سیاسی بین المللی، اصلاح نژادی و مطالعات منطقه ای آمریکای لاتین، کشورهای اتحادیه اروپا و اسلام گرایی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما