loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفکر سیستمی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده دنلا اچ. مدوز

مترجم عادل آذر | حامد فلاح تفتی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32952 10003022
152,000 136,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگاه دونالد اچ. مدوز به تفکر سیستمی، کاملا متفاوت و متمایز از متون موجود در این زمینه است. وی با قلمی شیوا، متنی روان و به دور از ادبیات فلسفی و پیچیده؛ تئوری سیستم ها، مفاهیم، عناصر، اجزاء و فرایند مدل سازی سیستم را در ساده ترین شکل با ذکر مثال هایی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به نحوی خودآموز ارائه کرده است. او تلاش دارد به زیبایی و با زیرکی خاص، به خواننده بیاموزد چگونه به خانواده، محیط، جامعه و دنیای سیاسی پیرامون خود نگاهی نظام گرا داشته باشد، بی آنکه اسیر روابط پیچیده و ریاضی گردد.
کتاب تفکر سیستمی فارغ از تعاریف کلاسیک و آکادمیک خسته کننده، آنچنان با مثال های واقعی که دنیا و جوامع مختلف تجربه کرده اند، تفکر سیستمی را تشریح می کند که خواننده احساس می کند، ساعت ها در کلاس درس تئوری سیستم ها آموزش دیده است. از این رو مطالعه این کتاب علاوه بر اساتید و دانشجویان رشته های مدیریت، اقتصاد و به طور کلی علوم اجتماعی، به تمام علاقه مندان حوزه تفکر سیستمی توصیه می شود.
کتاب تفکر سیستمی نوشته دانلااچ. مدوز است و با ترجمه آذر عادل و حامد فلاح تفتی در انتشارات امام صادق (ع) منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما