loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباطات جهانی و سیاست خارجی

2 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32970 10003022
123,500 111,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سیاست خارجی امروزه از نقش و وضعیت کلاسیک خود خارج شده و در ارتباط مستقیم با سیاست داخلی قرار گرفته و این امر منجر شده تا پرسش از سیاست خارجی بر تحلیل سیاست داخلی استوار گردد. به عبارت دیگر، اهمیت و حساسیت سیاست خارجی دو چندان شده و کنشگران این حوزه می دانند که بدون توجه به منابع و منافع حوزه سیاست داخلی، نمی توان به طرحی منسجم و سازنده از سیاست خارجی فکر کرد.
ملاحظاتی از این قبیل حکایت از آن دارند که فضایی تازه به نام ارتباطات جهانی پدیدار شده که در آن سیاست خارجی و داخلی نه تنها با یکدیگر مرتبط بلکه ممزوج هستند. در این نگرش تازه طرفا تءثیرات کارکردی و یا سیستماتیک سیاست های خارجی و داخلی بر یکدیگر مدنظر نیستند، بلکه افزون بر آن بازخوانی این دو، ملاک و معتبر است. خوانشی تازه که درک ماهیت نوین آن دو را در پی دارد. معنای تمام این سخن ها آن است که ارتباطات جهانی به مثابه عاملی مؤثر و دربردارنده حجم بالایی از تغییرات در زندگی انسان ها و کلیه واحدهای سیاسی حاضر گشته است. بنابراین توجه به آن رسالتی علمی و نیازی کاربردی به شمار می آید.
این کتاب در پنج فصل با عناوین: «ارتباطات جهانی و سیاست خارجی»، «ارتباطات جمعی و دیپلماسی؛ چارچوبی نظری»، «تأثیر سی ان انی»، «دیپلماسی محرمانه در عصر تلویزیون» و در نهایت «دیپلماسی دلالی رسانه ای» نوشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما