loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تئوری بازی ها (برگرفته از کتاب تئوری اقتصاد خرد)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33066 10003022
99,000 89,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فوق، ترجمه سه فصل (فصل های هفتم، هشتم و نهم) از کتاب تئوری اقتصاد خرد نوشته آندرو ماسل کولل و همکارنش می باشد. این سه فصل تحت عناوین زیر می باشد: فصل هفتم: عوامل اساسی بازی های غیرتعاونی؛ فصل هشتم: بازی حرکت همزمان؛ فصل نهم: بازی های پویا. در فصل هفتم کتاب با عنوان بازیهای غیرتعاونی، در کنار مفاهیم مورد اشاره انواع استراتژیهای بازیکنان اعم از خالص و مختلط در بازیهای گوناگون، مورد بحث قرار گرفته است. از جمله؛ مباحثی از قبیل اینکه بطور دقیق بازی چیست؟ برخی روش های ارائه بازی کدامند؟ و در نهایت مقدمه ای به مفاهیم اساسی تئوری یا همان استراتژی بازیکنان. فهرست مطالب این فصل عبارتنداز: بازی چیست؟ نمایش شکل گسترده بازی، استراتژی ها و نمایش شکل معمولی یک بازی و انتخاب های تصادفی. فصل هشتم با عنوان بازی حرکت همزمان، با تعریف بازی و استراتژی های غالب و مغلوب آغاز می شود. در ادامه روش حذف مکرر با مثالهایی از استراتژی اکیداً غالب و اکیداً مغلوب مورد اشاره قرار می گیرد. استراتژیهای با قابلیت عقلائی، مبحث تفصیلی مربوط به تعادل ناش و مثالهای متعدد در بیان تعادل همچنین روشهای متعدد در شناسایی و نشان دادن تعادل در قالب استراتژی مختلط و نهایاً ضرورت دستیابی به تعادل ناش در بازیها از دیگر مباحث فصل مورد اشاره است. فصل نهم به بازی های پویا اختصاص دارد. این فصل با تبیین موضوع عقلانیت متولی و روش استقراء رو به عقب (Backword Induction) آغاز می شود. انواع بازیهای مرتبط با این مدل، تئوری Zermelo، زیر بازی تعادل نش، کامل و قضایای مربوط به آن، بازی هزار پا و نهایتاً ارتباط بین باورها و عقلانیت متولی در این قسمت به تفصیل بررسی گردیده است. همچنین در ادامه این فصل، باورهای منطقی و روش استقراء رو به جلو (Forward Induvtion) افق محدود و نامحدود معاملات دو جانبه به عنوان ضمیمه اول؛ و فرم گسترده تعادل نش کامل دست لرزان که موضوع تکمیلی مباحث تعادل نش کامل است، ضمیمه دوم این فصل می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما