loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مناسک جامع حج

مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی)

5 (1)

ناشر مدرسه الامام علی بن ابیطالب (ع)

نویسنده ناصر مکارم شیرازی

گردآورنده کتاب ابوالقاسم علیان نژادی دامغانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33175 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برخی از ویژگی های کتاب به شرح زیر است:
1ـ این کتاب نظرات فقهی حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی مدّ ظلّه را در مورد حج، که در کتابهای مختلف پراکنده بود، یکجا در خود جمع کرده است، و گزافه نیست اگر آن را یکی از جامعترین مناسک حج در زبان فارسی بدانیم.
2ـ با توجّه به این که در برخی از مسائل، نظریّات معظّم له تغییر کرده بود، این کتاب آخرین فتاوای معظّم له را در اختیار شما می گذارد.
3ـ با توجّه به این که کتابهای فقهی مربوط به حجّ معظّم له در زمانهای مختلف تألیف و منتشر شده بود، گاه ناهماهنگی های ظاهری در بین برخی از فتاوای ایشان به چشم می خورد، که در این کتاب اصلاح شده است.
4ـ کتاب هایی که به صورت متن و حاشیه عرضه می شود مشکلات خاصّی برای خوانندگان دارد. با درج حواشی مورد اشاره در متن، در این کتاب با مشکل مذکور رو به رو نخواهید شد.
5ـ در برخی از کتاب های مناسک به مسائل غیر مورد نیاز، یا تکراری برخورد می کنیم. آنها را حذف نموده، و مسائل جدید و مورد نیاز را جایگزین آن نمودیم.
6ـ ادبیّات حاکم بر همه مسائل در حدّ توان یکسان شده، و کتاب حاضر با ویرایش و پیرایش مناسبی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
7ـ سعی شده است عنوان های فرعی بیشتری برای مسائل انتخاب شود، تا خوانندگان عزیز در زمان کمتری به مسأله مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
8ـ برخی از مسائل را جابجا کرده، و در ابواب و فصول مناسب تر نهاده شده است.
9ـ مسائلی که مصداق خارجی نداشته، و در بسیاری از مناسک های قدیم وجود داشت، به طور کامل حذف شده است.
10ـ الفاظ و تعبیراتی که احیاناً نامناسب و دور از نزاکت قلم بوده، اصلاح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما