loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میو میو عروسی

ناشر سروش

نویسنده طاهره خدارحمی

تصویرگر سحر فرهادروش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 16

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب " میومیو عروسی" از جمله قصه های آهنگین است که نویسنده با بازی کلمات، آنها را براساس ریتم و آهنگ خاصی کنار هم چیده است که برای کودکان بسیار جذاب و خواندنی است. داستان " میومیو عروسی" روایتگر ماجرای خونه مامان پری است که در یک شب زیبا عروسی دخترش بود و او با وسواس خاصی در حال چیدن سفره عقد دخترش بود. نویسنده این داستان به زبان بسیار ساده به کودکان می آموزد که به همه موجودات روی زمین حتی حیوانات محبت و مهربانی کرده و تا جایی که می توانند به دیگران کمک کنند. همچنین هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.

مامان پری شادی می کرد و می گفت: " به و به و به ... چه سفره قشنگی! آیینه و شمعدون داره. سنگک و ریحون داره. گردوهای طلایی، فندق و بادوم داره. گل های سرخ و خوشبو، نقل های بیدمشکی، قند توی قندون داره." مامان پری همین طور که در حال تدارک مراسم عروسی دخترش بود ناگهان صدای میومیو یک گربه را شنید. مامان پری نگاه کرد و یک گربه مریض رو روی دیوار خانه دید. مامان پری دلش برای گربه سوخت و او را بغل کرده و با خود به آشپزخانه برد و به او آب و شیر داد. در همین هنگام بود که دختر مامان پری آمد و او به حیاط خانه رفت و روی سر عروس و داماد نقل ریخت...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما