loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه سلوک ابرار - جلد پنجم: طریق محبت

مجموعه گفتارها و رهنمودهای حاج میرزا اسماعیل دولابی

ناشر یا زهرا (س)

گردآورنده کتاب علی اکبری مزدآبادی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 103

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33282 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

محمداسماعیل دولابی معروف به حاج اسماعیل دولابی (زادهٔ ۱۲۸۲ - درگذشتهٔ ۹ بهمن ۱۳۸۱)، عارف عرفی گرای شیعی بود؛ و در جلساتی که سال ها در تهران برگزار می کرد به بیان مفاهیم عرفانی به روش تخاطب دو سویه (با مخاطب) بازگو می کرد. وی در آرامگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در قم به خاک سپرده شد.
محمداسماعیل دولابی در روستای دولاب از توابع تهران زاده شد. در جوانی به شغل کشاورزی اشتغال داشت و در عین حال به صورت آزاد به دانش آموزی در جلسات علمای دینی معاصر مانند آیت الله سید محمد شریف شیرازی، آیت الله شاه آبادی، آیت الله تقی بافقی، شیخ غلامعلی قمی و شیخ محمدجواد انصاری پرداخت.
این مجموعه از میان قطعات صوتی منتشر شده سخنان ایشان گزیده شده است. به همین علت تلاش شده حتی الامکان تغییری در جملات وی داده نشود و هرگونه اضافه ای برای گویا شدن کلام، درون کروشه قرار گیرد. این اثر به تصاویری رنگی از حاج اسماعیل دولابی مزین گشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما