loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیوندهای نماز

3 (2)

ناشر مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن

نویسنده محسن قرائتی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33372 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، در باب نماز با مسائل مختلف شخصی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... بحث شده است. با توجّه به این که نماز عبادتی است که بر تمامی انبیا واجب بوده و در روایات متعدّد از آن به نور، برهان، چراغ، منهاج انبیا، عمود دین، قیم دین، رأس الأمر، اصل اسلام، پرچم ایمان، سیمای دین و بهترین اعمال یاد شده است. در این کتاب تلاش شده تا پیوند و ارتباط میان نماز با یکصد و هشتاد و هفت مورد و مسئلة مختلف و از جنبه های گوناگون به اجمال توضیح داده شود. از جمله موضوعات مورد توجّه در کتاب می توان به این موارد اشاره کرد: تاریخ و جغرافیا، خورشید، آب، خاک و زمین، نظافت، ادب، علم و دانش؛ اخلاق اسلامی، میراث فرهنگی، زمان بندی، پرهیزکاری و تقوا، آموزش؛ صداقت، آمرزش گناهان، رنگ ها، آهنگ و قالب زیبا، نذر، مرگ آسان، زبان واحد، روابط اجتماعی، همسایگان، تولّد، حقوق آینده سازان تاریخ، محبوبیت اجتماعی، سیاست و مقام انسان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما