loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهترین پناهگاه: حکایات و داستان های نماز

ناشر ستاد اقامه نماز

گردآورنده کتاب رحیم کارگر محمدیاری

بازنویسی عین الله کاوندی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 155

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب داستان های بسیار زیبا و زیادی پیرامون مسأله نماز دیده می شود که به خصوص برای مبلغین نماز، می تواند بسیار مفید باشد. داستان هایی از بزرگان، جبهه، معاصر و گذشته که هر یک پیام خاصی را دربردارد.
محورهای اصلی کتاب عبارتند از:
ورود مختصر در حوزه اخلاق عملی و مباحث نظری مربوطه - آشنایی با محوری ترین عنصر عبادی در اسلام با درونمایه عواطف و احساسات - بیان آثار و برکات سازنده.
بخشی از عناوین داستان های این کتاب:
نماز صالحان - اخلاص در نماز - نماز، از بین برنده گناهان - عنایت امام زمان عج به نمازگزاران عاشق - علاقه امام حسین علیه السلام به نماز و دعا - حضرت مریم با عبادت زیاد به خدا نزدیک شد - بلال به خاطر نماز شکنجه می شد - نماز امام خمینی ره هیچ وقت ترک نشد - نزدیکترین زمان بنده به خدا - نماز و مناجات حضرت داوود علیه السلام - با نماز می توان به معشوق حقیقی رسید - شعور حیوانات - نماز بهتر از جهاد است - غصبی نبودن جای نماز - نماز، نور چشم من است - نماز در سخت ترین شرایط اسارت - نماز خوان همیشه مورد اعتماد همه است - نماز رهایی بخش - دلایل پرستش خدا - بنای زندگی بر نماز و اطاعت خدا - عبادت واقعی - نماز با توجه در کنار دیوار چین - نماز، روزی را زیاد می کند - تبلیغ با نماز - پوشیدن لباس زیبا در نماز - نماز در اسارت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما