loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده تکلا اس. نی

مترجم زهرا جعفری

ویراستار علی خاکبازان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 363

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب همه چیز درباره اولین سال زندگی نوزاد و پیشنهادها و نصایحی در تمام موارد رشد فیزیکی، احساسی و اجتماعی او را در اختیار والدین قرار می دهد.

سال اول زندگی فرزندتان علاوه بر این که چالش برانگیز، خستگی آور، گیج کننده و شگفت انگیز به شمار می آید، مفرح و دلچسب نیز باید باشد. برخی از رویدادهای مهم رشد حرکتی در این دوره عبارت اند از: تولد تا ا ماهگی: چرخش پهلو به پهلوی سر، 4-2 ماهگی: شنای کوچولو، 5-2 ماهگی، ضربه زدن به اشیاء و زدن دست ها به یک دیگر، 7-3 ماهگی: غلتیدن و قاپیدن، و 12-6 ماهگی: حرکت به صورت چهار دست و پا.

نگارنده در این کتاب برخی مطالب درباره اولین سال زندگی نوزاد و پیشنهادها و نصایحی در تمام موارد رشد فیزیکی، احساسی و اجتماعی او را در اختیار والدین قرار می دهد. بحث هایی درباره خواب، بچه بدخلق و نق نقو، سفر با کودک، تغذیه با شیر مادر، امنیت و ایمنی برای کودک، زمان بازی، در بیماری و در سلامت، و حمام کردن و بعد از آن برخی از عناوین مطالب کتاب هستند.

خانم تکلا اس. نی، هم چنین نویسنده کتاب «قلمرو مامان؛ مشکلات مسیر پرورش فرزند» و دارای ستونی هفتگی به همین نام در روزنامه پالوآلتو است. مقالات و نوشته های او در مورد رشد و تکامل کودک در مجله های گفتگوهای بچه گانه، راهنمای کودک، پرورش کودک، تایم والدین، وقایع نامه سانفرانسیسکو، زن شاغل و دیگر نشریات به چاپ رسیده و مقالات او درباره فناوری برنده جایزه های بین المللی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما