loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پل بعثت؛ از منظر مهندسی جنگ

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده سید هاشم بنی هاشمی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 253

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در جریان هشت سال دفاع مقدس نقاط درخشان و نمونه های بی بدیلی از اراده، پشتکار، خلاقیت و تلاش گروهی رزمندگان در زمینه های مختلف وجود دارد که احداث پل بعثت بدون شک یکی از بزرگترین این شاهکارها در زمینه مهندسی محسوب می شود. در همین راستا کتاب «پل بعثت از منظر مهندسی جنگ» به عنوان نخستین کتاب مهندسی جنگ و همچنین یکی از اولین اسناد منتشره در زمینه مهندسی رزمی در سال های دفاع مقدس برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر شاهکار مهندسی جنگ منتشر شده است.

این کتاب نتیجه ساده ای از یک مستند سازی و واقعه نگاری یک مهندس جوان دوران جنگ می باشد که در سه فصل به مشخصات فنی رودخانه، پل و مشکلات اجرایی آن، برنامه های اجرایی و روزانه اجرای پل و همچنین مکاتبات و گزارش های انجام شده در این راستا می پردازد.
کتاب پل بعثت؛ از منظر مهندسی جنگ، تلاش دارد تا با ذکر خاطرات و وقایع انجام کار، علاوه بر اقدامات انجام شده در مراحل اجرایی احداث پل، فرهنگ مدیریت جهادی در آن مقطع زمانی و همچنین ایثار و از خود گذشتگی شبانه روزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن اسلامی را به نمایش بگذارد.

کتاب پل بعثت؛ از منظر مهندسی جنگ، نوشته سید هاشم بنی هاشمی است و در انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما