loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس (شرایط سخت در نبرد) - جلد سی ام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33465 10003022
24,000 22,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بی شک یکی از مهم ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی غرب و رژیم بعثی عراق به ایران است و بالطبع اسناد و مدارک مربوط به جنگ نیز ازجمله اسناد مهم تاریخ نگاری جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی است. از طرفی دیگر نسبت بین جنگ تحمیلی با پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیار درخور توجه می باشد، زیرا بدون درکِ درستِ دفاع مقدس، ارائه ی تحلیلی فراگیر از ماهیت انقلاب اسلامی نیز دشوار است.

پیام انقلاب اسلامی ایران سوار بر امواج خبر پیروزی های رزمندگان در جبهه های جنگ، و مقاومت و پایداری ملت در مقابل اتحاد ابرقدرت ها علیه ایران به کل دنیا رسید و مظلومیت و حقانیت ملت ایران را بر جهانیان آشکار ساخت. در عرصه ی داخلی نیز جنگ تحمیلی پیامدها و آثار دیرپایی برای نظام اسلامی و گروه های مختلف سیاسی داشت، به طوری که روحیه ی خوداتکایی و بوم گرایی در کالبد انقلاب و ملت دمیده شد و به رغم تمامی خرابی ها و آثار زیانبارش برای همسایگان متجاوز و قدرت های فزون خواه غرب و شرق نشان داد که جمهوری اسلامی ایران قادر به حفظ تمامیت ارضی و امنیت داخلی کشور است، به طوری که قدرت نظام جمهوری اسلامی عملاً برای جهانیان اثبات شد.

اثر پیش رو در برگیرنده ی مجموعه وقایع جنگ تحمیلی در بهمن 61 است که حوادث مهم این ماه به همراه اسناد مهم در آن گردآوری شده است. عدم توفیق کامل رزمندگان در عملیات رمضان باعث به وجود آمدن روزهای سخت در جبهه های جنگ شده بود، لذا در این ماه مؤلفه هایی مانند شناخت از زمین و دشمن بسیار مهم بود تا در طرح ریزی عملیاتی و انتخاب هدف های عمق دار مورد توجه قرار گیرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما