loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کرانه های غدیر: نگاهی به ابعاد غدیر در آینه اسناد اهل تسنن

ناشر دلیل ما

نویسنده گروه مطالعاتی مجمع نکوداشت غدیر

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33486 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در 10 فصل به نقل گزیده هایی از خطبه غدیر می پردازد. انتخاب این گزیده ها بر اساس گفته های برخی مخالفان صورت گرفته است که در طول تاریخ این سخنان را منکر شده اند.
گروه مطالعاتی مجمع نکوداشت غدیر پس از ارایه گزیده عبارات خطبه غدیر، به نقل انکارهای مخالفان از جمله ابن تیمیه، ابن کثیر، ابن حزم، فخر رازی و آلوسی می پردازد و سپس با استناد به متون اهل سنت، سخنان منکران را پاسخ می دهد. نکته مهم در این کتاب، درج تصویر هر یک از اسناد ارایه شده در متن است تا خواننده از مراجعه به کتاب های مختلف بی نیاز باشد.
اسخ های مولفان این اثر بر اساس معتبرترین کتاب های اهل سنت مانند صحیح بخاری و مسلم و دیگر صحاح سته عرضه شده اند.
آیه تبلیغ، حدیث غدیر، امامت امیرالمومنین(ع) و بررسی کلمه مولا و اعترافات علمای اهل سنت، فضایل امیرالمومنین(ع)، امامت دوازده امام(ع)، امام عصر(عج) و غدیر، آیه اکمال، معجزه غدیر و دشمنان غدیر، عنوان های اصلی این کتاب را تشکیل می دهند که هر یک با موضوعات مرتبط در این اثر مکتوب عرضه شده اند و اطلاعات ارزشمندی را به خواننده ارایه می دهند. بخش پایانی کتاب نیز به سوالاتی از متن کتاب اختصاص دارد که مطالب مهم را به خوانندگان یادآوری می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما