loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزارش حجه الوداع: گزارش لحظه به لحظه سفر حج پیامبر صلی الله علیه و آله از مدینه تا مدینه

5 (1)

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 382

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33490 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مولف در مقدمه کتاب در معرفی اثر خود بیان کرده است:
در نقطه ی غدیر توقفی باید، که با حقیقت انسان سر و کار دارد. هزار و چهارصد سال است که شیعه زلال پر برکت غدیر را به پای درختان ولایت می افشاند، و از آن بیابان خشک باغهای پر ثمر اعتقادی و گلهای زیبای محبت را پرورش می دهد.
آغاز پانزدهمین قرنی است که شیعه با حجتی قوی و برهانی قاطع، که پیامبر صلی اللَّه علیه و آله به دستش داده، پرچم بلند «اَشْهَدُ اَنَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللَّهِ» را برافراشته و از مرزهای اعتقادی خویش پاسداری می کند.
غدیر، مراسمی عظیم و مجموعه ای فراموش نشدنی در تاریخ اسلام است که بعنوان «واقعه ی غدیر» جایگاه خاصی در اعتقادات مقدس ما دارد.
در کتاب حاضر با یادی از عظمت مراسم سه روزه ی غدیر در تاریخ اسلام، گزارشی به صورت لحظه به لحظه با تمام جزئیات واقعه ی غدیر در قالب داستانی تقدیم می شود؛ تا غدیر را آنگونه که واقع شده بیاموزیم و به نسلهای آینده بسپاریم.
آنچه در ترسیم واقعه ی غدیر آورده ایم با استناد به منابع است، و حتی یک کلمه بصورت تخیل و پردازش آورده نشده است. آدرسهای منابع نیز بصورت پی نوشت در پایان کتاب آمده است.
به امید روزی که در کنار صاحب غدیر حضرت بقیة اللَّه الاعظم ارواحنا فداه و عجّل اللَّه فرجه، غدیر را به جشنی دیگر نشینیم، و داستان آن روزهای شیرین را از دو لب مبارک آن حضرت بشنویم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما