loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غدیر در نگاه خورشید: جلوه های ولایت علوی در پرتوی کلام رضوی

ناشر دلیل ما

نویسنده مرتضی طاهری

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33495 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخش نخست این مجموعه به گفتارهایی از امام رضا (ع) درباره ی حادثه ی غدیر خم، اختصاص یافته است. سپس عقاید شیعه درباره ی مساله ی امامت و اعتقاد به این امر در سایر کتب آسمانی بازگو شده است. در بخش بعدی کتاب از "ولایت" به منزله ی نعمتی الهی یاد شده که شکر آن را باید به جا آورد. منکرین ولایت، اتمام حجت با غدیر، معرفی چهره ی گمراهان و ذکر مناقبی از امام علی (ع) از زبان دشمنان آنان حضرت از دیگر مباحث این بخش هستند. معرفی چهره ی حضرت علی (ع) قبل از خلقت و زمان حادثه ی غدیر و ذکر جلوه های ولایت در این حدیث، گفتار چهارم کتاب را تشکیل می دهد. در گفتار پنجم کتاب، خاطراتی از غدیر، پیشینه ی غدیر و تجلی آن در کلام امیرالمومنان و امام رضا (ع) درج گردیده است. آداب و رسوم غدیر نظیر شکر خدا، زیارت امیرالمومنین، دادن هدیه، تهنیت گویی و ابراز شادمانی و نیز اشاره به موضوع "مهدویت" در حدیث غدیر مباحث پایانی کتاب هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما