loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غدیر در امواج - جلد دوم: سخنرانی استثنایی غدیر (تحلیلی بر مفصل ترین برنامه ریزی برای عظیم ترین خطابه در تاریخ انبیاء علیهم السلام)

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 254

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33499 10003022
140,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این دوره چهار جلدی، 4 کتاب با عناوین «واقعه قرآنی غدیر»، «سخنرانی استثنایی غدیر»، «چهارده قرن با غدیر» و «ژرفای غدیر» را شامل می شود که واقعه غدیر را از چهار بُعد مختلف مورد بررسی و تحقیق جامع قرار داده است.

کتاب دوم مجموعه «غدیر در امواج» با عنوان «سخنرانی استثنایی غدیر» منتشر شده است.

این کتاب به بررسی ابعاد خطابه پیامبر در غدیر خم پرداخته است.

کتاب «سخنرانی استثنایی غدیر» تحلیلی بر سخنرانی پیامبر(ص) در غدیر خم است. این نگاه علمی هرگز در صدد شرح و تفسیر فرازهای خطبه غدیر نیست ، بلکه موشکافی یک سخنرانی استثنایی است که از یک سو تدارکات قبل و بعد از آن را مورد بررسی قرار خواهد داد و از سوی دیگر متن سخن را از نظر فن خطابه مورد دقت قرار می دهد.

این دو هدف در دو بخش کتاب حاضر ارائه شده است: «برنامه ریزی جامع برای سخنرانی استثنایی» و «گام های سخن در خطابه غدیر».
بخش اول این کتاب در چهار قسمت تنظیم شده است؛ کیفیت آماده سازی فضای لازم قبل از سخنرانی غدیر، تحلیل بلاغت سخن و کیفیت استثنایی سخنرانی از نظر فنون خطابه، برنامه های سه روزه به عنوان متمم آن سخنرانی و راهکارهای امروزین ترویج غدیر.

در بخش دوم مراحل به هم پیوسته و دقیق سخن در خطابه غدیر و ظرافت های کلام در هر یک از فرازهای خطبه، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است. این بخش در دوازده قسمت بر اساس فرازهای اصلی خطبه تنظیم شده که پس از تحلیل هر قسمت، متن خطبه و سپس ترجمه آن آورده شده است.

در مقدمه این کتاب چنین آمده است: خطابه غدیر بین همه سخنرانی های جهان یک استثنا است. آن چه از فراز منبر غدیر بر زبان مبارک پیامبر(ص) جاری شد، از نظر زمان، مکان، تدارکات و برنامه های جانبی، به گونه ای بی سابقه به انجام رسید که نظیر آن(نه قبل و نه بعد از آن) دیده نشده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما